Pazartesi, Mart 23, 2009

Karottenkuchen / Havuçlu Kek

Uzunca bir aradan sonra merhaba arkadaşlar,

Nasılsınız görüşmeyeli?

Benim işlerim yine aynı yoğunlukta devam ediyor..Blogların kapanmasıyla, ben de biraz elimi-ayağımı çekmiş durumdayım..Bunun yanı sıra bazı bloglar tariflerimi yayımlayıp, kendilerine aitmiş gibi göstermeleri hiç hoş bir tutum değil..Çalınmış ve yayımlanmış olanlar apayrı zaten..Nasıl isimleri silmeyi becermişler bravo doğrusu..

Bu nedenden dolayı artık tarif vermek istemiyorum..Zaten hiç bir zaman püf noktalarımı paylaşmamıştım,paylaşmam da..Kek konusunda üzerime de kimseyi tanıyorum,tanımam da..Bundan sonra iyi niyet,alçak gönüllülük yok..Üstelik tariflerimin dergilerde de çıkması cabası..))Bu kadar basit değil her şey arkadaşlar..

Bu yazdıklarımı kim isterse üzerine alabilir veya almayabilir..Durum değerlendirmesini sadece sizlerle paylaşmak istedim..Takdir sizlerin..

Not:İsteyene bundan sonra maille tarifler verilecektir..Bilgilerinize..!


ARKADAŞLAR,BENİM TARİFLERİMİ DENEDİĞİNİZ ZAMAN BLOGUNUZ DA İLLA Kİ BENDEN BAHSEDİN DEMİYORUM..BUNA İTİRAZIM YOK..OLSA ZATEN PAYLAŞIMLAR DA BULUNMAM..DERDİM TAMAMEN FARKLI,SANIRIM ANLATMAKTA ZORLANIYORUM..NEYSE KONUYU KAPATIYORUM,HERKESİN NE HALİ VARSA GÖRSÜN..BUNUN ÖNÜNE YILLARDIR GEÇEMEDİK,GEÇEMEYECEĞİZ DE SANIRIM..
Karottenkuchen

Karottenkuchen

Karottenkuchen

27 yorum:

Unknown dedi ki...

Aynı dertten muzdarip olan biri olarak sizi çok iyi anlıyorum..
Üzerinden yazdığım yazıların silindiği tarif fotolarımı ardı ardına görünce sinir olmuyor değilim..
Bazı insanlar blogların kapatılması ile uğraşacaklarına bu tip hırsızlarla daha makbule geçen bir iş yapmış olacaklar ama nafile...

Aycan dedi ki...

Kek kalıbın mükemmel,kekin nefis görünüyor.Ellerine sağlık.

mutfagabuyrun dedi ki...

çok üzülmüşsün arkadaşım.ama haklısın.neden insanlara zor gelirki tarifi şu arkadaşımdan aldım demek.ama birilerine kızıpta bizide tariflerinden mahrum etme.öpüyorum.

canimçektipişirdim dedi ki...

ellerinize sağlık harika olmus kekiniz..

Pelin dedi ki...

Oh be nihayet Gülcüğüm nihayet kavuştuk sana:)) Kızmakta haklısın ben de tariflerimizin fotoğraflarımızın birçoğunu görüyorum sağda solda. Maille tarif göndermek iyi fikir ama geçen gün halley pastamın fotoğrafını gördüm bir sitede altına uydurma bir tarif yazmışlar olmuş bitmiş.
Keklerin kraliçesi sensin bence de. Çok öpüyorum
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Sevgili arkadasim, canim kardesim, bu problem sanirim bircok blokcu arkadasimizin basinda... Sen benim tanidigim kadariyla, o sahane keklerin ve poacalarinla, bir üstatsin... Bir profesyonelsin... Ve vermis oldugun kararinda da cok ama cok haklisin, seni sonuna kadar destekliyorum... Emege saygi göstermeyen arkadaslarin da yolu acik olsun... Sevgilerimle, ellerine saglik diyor, öpüyorum yanaklarindan...

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

çok severim çok severim ıslak kek, arada kıtır cevizler, yanında süt veya kahve... sabah ya da öğlen farketmez bir de doyurur ki! şahane...

nesrin dedi ki...

Canim, ellerine saglik. Biz de böyle ekrandan bakariz artik.

Esma dedi ki...

Hoş geldiniz sevgili damak tadı
gelin gibi süslü güzel kekinizle yeniden...
Elinize sağlık
Sevgiler
Esma

yedirenk dedi ki...

kek kalıbı harikaymış kekte öyle.ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Gülcüğüm,

seni çok kızdırmışlar anlıyorum ama taklitler sadece asıllarını yaşatırlar merak etme herkes hangi tarifin kimin elinden çıktığını bilecek kadar tanıyor blogları.Ben senin hiç bir tarifinin tadına bakmadım ama görüntüsünden sana ait olup olmadığını anlarım benim gibi seni severek takip eden herkes anlar.Üzme kendini bu gibi insanlar için değmez.
Bu arada yine döktürmüşsün.
Kimse senin eline su dökemez bunu sakın unutma seni çok seviyoruz.

Sevgiler
Demet Nilüfer

Nehir Butik Pasta dedi ki...

seni çok kızdırmışlar ama haklısın arkadaşım bi de fotoğraflardaki yazıları siliyorlar demek pes diyorum başka bişey diyemiyorum
kesinlikle senin lezzetlerin ayrı bu konuda çok haklısın
keşke bu hırsızlıkların önüne geçebilsek

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik nefis görünüyor afiyetler olsun .Hayirli aksamlar canim öptüm.

Narince dedi ki...

Ah benim gülümü kızdırmışlar! Üstüne yok kekte şekerim, ama belli ki tarif tarif deyu az kapını aşındırmayacağız:))

Esra dedi ki...

Hak ve hukuk konusunda millet olarak maalesef hassasiyetimizi yitirmiş durumdayız. İnsan emegine üzülüyor ama siz de birkaç kendini bilmez yüzünden cezalandirilan bütün blog sahipleri gibi bizi de tariflerinizden mahrum bırakıp cezalandırmayın:)

Özgen dedi ki...

Merhaba arkadaşım ellerine sağlık kekin yine harika bayağı sitem etmişsin ve haklısın diyorum.Geçen gün senin yaptığın elmalı bir tartı yayınladım ama tarifi senden aldığımı özellikle bildirdim, bakabilirsin. Zten onları o kadar güzel ancak sen yapabilirsin sevgiler...

Nurselin Pasta Evi dedi ki...

sevgili arkadasim merhaba seni yillardir takip ediyorum tariflerin hic sasmiyor bir cok tarifini denedim sana bisey söylemek istiyorum altin camura düsse yinede degerinden bisey kaybetmez sende bizler icin öylesin bir kac kendini bilmez insan icin kendini üzmeye hic ama hic deymez biz seni biliyoruz genede bizi bu güzel tariflerinden mahrum etme olurmu ayrica bu havuclu kekide cok begendim tarif istiyorum zahmet olmzsa sevgilerimle

Ferkay dedi ki...

Bende uzun süredir giremiyordum hastalık ve blogların böyle olmasından hemen Gülüme bir bakayım neler yapmış derken yazını görünce çok üzüldüm.
Sıkma canını onlar kendilerini biliyordur utanırlar inşallah.
Seningibi yapamadıklarına yansınlar benim güzel arkadaşım.
Sakın bırakıp gitme.
Kocaman öpüyorum.
Sevgiler..

Selen dedi ki...

Sizi de kusturduler desenize... Cok yazik. Emege saygi olmamasi cok uzucu. Belki de guzel bir seye vesile olur bu, tarifleri e-maille gondermekten bunalip bir yemek kitabi yazarsiniz belki, kim bilir?
Sevgiler

Selcen Şenocak dedi ki...

Canım sen hiççç takma senin tariflerini eklesede yazsada nereye kadar....
blog aleminde herkes kimin neyi yaptığını çok iyi biliyor senin kalıplarının, keklerinin, o güzel süslerinin üzerine yok yok kesinlikle sen bir tanesin öpüyorum sevgiler...

dilek dedi ki...

Arkadaşların dediği gibi taklitler asıllarını yaşatır hiç üzülmeyin bile bence. Tarifleriniz çok güzel ve özgün.

durutarifler dedi ki...

Çok güzel görünüyor. Hiç denemedim. Ellerine sağlık. Sevgiler

Bu arada önüne nasıl geçilir bilmiyorum. Ama önce vicdan diyorum

evcilik dedi ki...

Bende bazı tariflerimi silmeyi düşünmüştüm ve aynen senin gibi sadece mail yoluyla isteyene veririm diyordum ama paylaşmayınca blogumunda zevkli olmadığını anladım...
Üretmek gibisi yok ama taktir edilmemek hakikaten zor,yada en azından teşekkür etmek yeter halbu ki........
sevgiler canım...

Adsız dedi ki...

Bir cogu gibi kalibiniza bende bayildim.Sanki bahara özel gibi.Ayrica sizi kiranlara siteminizdede cok haklisiniz.Umarim bu durum blog yazmak sevkinizi kirmaz.Fatma

lavantalimon dedi ki...

Bne her zaman derim "keklerin prensesi" diye kızıdrmışlar gülümü oh iyi etmişsin yazmışsın kibarlıkta bir yere kadar.

zaten senin tarifine yapamk başka senin elinin gözünün ölçüsü başka canım benim:) ben den çevrem de sitiyorlar tarif bloga yazdığım halde neden olmuyor gibi sorular geliyor ben de " yahu diyorum bu cupcakeler harcadıığım zaman denedğim tarfiler ve kaç kez yaptığımı biliyormusunu siz bir kerede benim gibi yapamak istiyorsunuz olmaz öyle" diyorum yılların birikimi var zaten senin tarfilerin şahane bilen biliyor seni :) çok sevgilerr çok öptümm

Peritozu dedi ki...

Sana ait tarifle dergide yazmak mi ? Bu kadar ilerledimi copy-right vakkalari yahu... Bence sen bir mail grubu olustur, her yeni kayitta tarifler benim gibi hayranlara otomatik dussun... Lutfen kek kardesligine golge dusmesin, bizim gibi masumlar madur olmasin :)

zeynep -ipek butik pasta dedi ki...

Kızmakta çok haklısın,bir yıldan beri sürekli seni takip ediyorum
kekte bir numarasın,emeğe saygısızlık insanı çok üzüyor.
sevgiler..