Çarşamba, Aralık 15, 2010

Pizzanın En Yeni Adresi Olivia's Pizza Çiftehavuzlar'da..

Olivia's Pizza,Levent'ten sonra 13 çeşit New York stiliyle Çiftehavuzlar'da.
Anadolu Yakasında caddeye yakın oturanlar için vazgeçilemeyecek adreslerden biri artık.Mesela;benim için pizza denildiğinde,hemen Olivia's pizza diyorum,diyebiliyorum..Neden,bana 2 durak uzaklıkta çünkü..

7

Odun ateşinde çeşit çeşit pizza gözünüzün önünde hemencecik açılıp,hazırlanıp pişiriliyor..Üstelik tam NY usulü,mısır unu ile açılan,dilimini elinize aldığınızda ucu aşağı doğru bükülmeyen,üzerindeki malzemeleri tabağa dökülmeyen harika bir pizza..Turgut Bey ve ekibi bu işin hakkını vererek yapıyorlar..

2

Sadece pizza ile iddialı değiller..Hele bir başlangıç çeşitleri var ki,mutlaka tadılmalı..Minik ekmeklerle sunulan o Alfredo sosu çok kötü fena..Minicik tadına baktığınız da,içine gömülüyorsunuz adeta..Bunun yanı sıra enginarlı-ıspanaklı sosları ise muhteşem..

10

Sadece bunlarla değil,bunların yanı sıra makarna çeşitleri ve tatlıları da mevcut..Bu kadar anlatım yeter sanırım.Siz en iyisi gidip yerinde veya sipariş verip test ediniz..

6 11

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Meleğim yine harika bir gün olmuştur kocaman kocaman öpüyorum
seni.

Unknown dedi ki...

Ama ben cok uzagim oraya... Gidemem ki!!! Insallah yaza diyelim o zaman... Sevgilerimle, benim icin de afiyetle ye canim benim...

Ordanburdanhayattan dedi ki...

bana da çok yakın Gül ablacım bu şube. ama bu defa da gidemedim ben davete, oğlum hasta :( bayram tatilinde gidip tadına bakmıstım pizzalar on numara lezzette. sevgiler

gulsev dedi ki...

Valla buraya bizde yakınız caddebostan olarak ama bizi açılışa davet eden olmadı Gülümser'ciğim:)
Sen beğendiysen güzeldir herhalde.

made in funda dedi ki...

ah istanbul vah istanbul..sana afiyet bal şeker olsun canım..sevgiyle kal...

Unknown dedi ki...

o en alttaki resimdeki cheescake mi ben de ona takıldım