Perşembe, Ağustos 12, 2010

!!YARDIM!!

Merhaba sevgili arkadaşlar,dostlar ve aşina yüzler,

Ramazan ayınız hayırlı olup,oruçlarınız kabul olur inşallah..
Bu sıcak günlerde Allah kimseyi bunaltmasın..

Çok yoğun günler geçirdiğim için,hepinizi ayrı ayrı ziyaret etme şansım
olamıyor ne yazıkki..Bu yüzden lütfen gücenmeyiniz bana..)


Sizlerden, bu Ramazan ayında iki bayana yardım etmenizi rica edecektim..
Durumlarını artık yazmak istemiyorum..Yazmak istesemde inanın yazamıyorum..
Çok kötü durumda iki teyze..Namazlarında,niyazlarında ve ellerinden
kuranları düşmez.
İşte bu mübarek yardım ayında, içinizden bir parça yardım etmek isterseniz
diye düşünüp, sizlerle paylaşmak istedim...Bana ulaşmak için lütfen,
www.damaktad@gmail.com adresine yazınız..Allah şimdiden
tüm ibadetlerinizi,hayırlarınızı ve dualarınızı kabul etsin..AMİN!

Not:Arkadaşlar buraya yazıyorsam bilin ki,durum çok zor
ve ben işin içinden çıkamadığımdandır..

2 yorum:

MUTFAKISTAN dedi ki...

CANIM BANIM GUZEL YUREKLI ARKADASIM
NASIL YARDIM EDEBILIRIM BEN HAZIRIM
ALLAH KIMSEYI KIMSEYE MUHTAC ETMESIN INSALLAH
SEVGILER

Bir Dilim Düş dedi ki...

Gülcüğüm ne güzel insanlara yardımcı olmak ben de elimden geleni yapmak isterim mail attım bile.Hayırlı Ramazanlar

Sevgiler,
Evren