Salı, Eylül 29, 2009

Torasan İnciri ve Reçeli

Günün koşuşturmacasına ara verip, lezzetli wagamama
yemeklerinin tadına doya doya varabilmeniz için bir fırsat..Linki tıklayıp,formu dolduran ilk 15 kişi wagamama'da %30 indirimli noodle hüpletme avantajını kazanacak..!

Kilolarca reçeller yapıldı Trabzon'da ve kavanozlarına dolduruldu..Şimdi hepsinin buraya gelip, yerlerine ulaşmasına sıra geldi..Hastaları dört gözle anneciğin gelmesini bekliyorlar..))Sizlerde tadına bakmak isterseniz, lütfen bize buyrunuz..))

Not:İncir reçeli kahvaltıda değilde, balıktan sonra yenilir bizlerde..Ya sizlerde??
Torasan İnciri Reçeli
Torasan incirinin tarifi erik reçelinin tarifiyle birebirdir..
5
İncir reçelinde bu rengi tutturmak çok kolay değildir..))
Torasan İnciri
Ne kadar nefis olduklarını yakından paylaşmak istedim sizlerle..))
1
Yıllar sonra ilk kez torasan incirlerine kavuştuğum an..))

14 yorum:

Unknown dedi ki...

Ahhhh meleğim bu reçele bayılırım ellerine sağlık afiyetle yiyin inşallah kocaman öpüyorum....

Zehra Gürgen dedi ki...

Off off Gülüm mahfettin valla beni!
13-14 yıl önce Trabzonlu kankamlarda yemiştim.Sonra hazır incir reçeli alıp o tadı aradım ama nafile...
Bir dahada yemedim, afiyet şeker olsun canım.

Sağlık ve neşeli günler diliyorum canım sana ve ailene.
sevgiyle öpüyorum :)

Adsız dedi ki...

Yok böyle bir şey!Vatanımızın her bir köşesi derya deniz.Torasan inicirini ilk defa görüyorum.Bizlere göre çok şanslısınız.Afiyetler olsun.Bizlerde ekrandan yalanıp duruyoruz.:):):)

Krefeld'den sevgiler,Rahşan

HÜLYA dedi ki...

o incirin lezzetini bilen biri olarak kesinlikle süper diyorum. anneciğinde ellerine sağlık reçelin hemrengi hem kıvamı süper görünüyor.ana kız maşallahlıksınız ...

öptüm sevgiyle

Tuba dedi ki...

Isterdikkk ama coook uzaklardayiz. Canim arkadasim, yine nefis bir tarifle ve yepyeni bir bilgiyle karsimiza ciktin. Tebrik ediyorum seni. Coook sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ben bu blog aleminde,
öncelikle seni tanıdığım için,
sonra o çok kıymetli aileni tanıdığım için,
sonra enfes kekelrini tadabildiğim için
veeeeee sonradaaaa :)))
bu şahane tadı bana yaşattığın için sana bir kez daha teşekkürler ediyorum GÜL'cüğüm..
yapan eller zeval görmesin..
sevgiler ve özlemlerle
öpüyorum seni canımcığım .

Betül KAVAL dedi ki...

yaaa bende istiyorum o reçelden :(

ellerine sağlık anneciğinin..

sevgiler

müjde dedi ki...

Muhteşem görünüyor.Hiç yemedim ama eminim tadı da görünüşü kadar güzeldir.Sevgiler...

pelince dedi ki...

görüntü enfes,eminim lezzetide öyledir,anneciğinin ellerinesağlık..

SıcakPaylaşımlar-Aysel dedi ki...

Senin marifetlerinin kaynağı belli, Sevgili Anneciğinin ellerine emeklerine sağlık, anne-kız marifetlerinizi konuşturuyorsunuz... Sevgiler...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Offf ya o nasıl bir görüntüdür öyleee:))))Bittim koca otelde senin yüzünden incir reçeli aradım bulamadım :((( Ben de incirin kendisiyle idare ettim şimdi sayende herkes beni hamile sanıyor :)))

Sevgiler,
Evren

tasarım mekani dedi ki...

bende karadenizliyim ve bizde de yenilir baliktan sonra ve ennn cokkkkkkkkk sevdigim recel de yine incir recelidir. Ondan sonra da hani olur ya kucuk cilekler ondan yapilan recel. Eline saglik canimmm.. sevgiler medinem

Tijen dedi ki...

Gül'üm tatlım,
Ben bayılırım bu incirlere! Burada hala var neyse ki pazarda, bu hafta gözüm karardı 2 kilo aldım. Ellerine sağlık güzelciğim.

Ferkay dedi ki...

Görüntüsü muhteşem gülüm,ellerinden tadı da eminim öyledir. İlla bu incirden mi olması gerekir. Başka incir olmazmı. Öpüldün.