Cuma, Nisan 18, 2008

BİRAZDA ZEYTİNYAĞINA NE DERSİNİZ??

Araştırmadan olmuyormuş!!
4 yıldır hep aynı yerden yağlarımız geliyordu.Haliyle alışkanlıklarımız ve damak zevkimiz oluşmuştu.Stoklarımızın erimesinden dolayı yağ siparişi verdiğimiz firmanın kapandığını haber aldık.Dolayısiyle bir arayış içersindeyim günlerdir.15 Gün önce tesadüfen rastlamış olduğum bu firmaya zeytinyağı siparişi vermeyi düşündüm.Fakat tereddütlerim vardı.Her sızma zeytinyağın kaliteli olacağına dair bir iddiam olmadığından, denemek istedim.(bu konuda çok sıkıntımız olmuştu)Yağ siparişini verdim ertesi günü evimizde idi.Hemen kalite kontrolü yapıldı ve sonuç harika ötesi idi..Yağ tam bir Butik yağ idi.Ekmeği bandırıp yemek için adeta üretilmişti.Sonuç olarak hem bize,akrabalarımıza ve iş arkadaşlarımıza bu konuda yardımcı olmuş oldum.Paylaşmaktan kaçınmayan biri olaraktan, bu firmanın tanıtımını yapmak istedim buradan.Belki sizinde böyle bir arayışınız var ise;denemiş ve tatmış biri olarak memnuniyetimi sizlerle paylaşmayı arzuladım..Yardımcı olabilmişsem ne mutlu bana..

İsterseniz Roma'da olun, isterseniz evde olun, fakat nerede olursanız olun siz de eski Romalıların yaptığını yapın: Zeytinyağı mutlaka yiyeceklerinizin vazgeçilmezi olsun! Akdeniz mutfağını seven biriyseniz zaten zeytinyağının leziz tadı dışındaki faydalarını da biliyorsunuzdur. İnanılmaz bir antioksidan deposu olan zeytinyağı aynı zamanda ciltte oluşan iltahapları içten serinletir, hücrelerinizi tehditkar moleküllerden korur. İşte zeytinyağının son zamanlarda ortaya çıkarılan diğer faydaları...
Kalbinize Yardım Eder: Kalbinizi korumak için zeytinyağı tüketmekten daha yararlısı zor bulunur. HDL kolesterolu yükseltirken aynı zamanda LDL kolesterolü düşürür. Bununla beraber kanda bulunan zararlı trigliseridlerin azalmasına yardımcı olur. Kardiyovasküler hastalıkların tümüne karşı en iyi dostunuzdur
Kilo Vermenize Yardımcı Olur: Hem güzel bir tad, hem de daha az şişkinlik hissi…Bir zeytinyağı için sanırız en iyi slogan bu olabilir. Yağların tartarsak, hepsinin hemen hemen aynı kaloriyi içerdiğini söyleyebiliriz. Fakat unutmamanız gereken, zeytinyağının diğer yararları ve yerken damağınızda bıraktığı rahatsız etmeyen mükemmel tadıdır. Bununla beraber yapılan bir araştırmada, sadece zeytinyağı tüketen bir grup hasta ile, diğer yağları tüketen grup arasında yapılan gözlemde, zeytinyağı grubunun daha hızlı ve daha fazla kilo verdiği saptanmıştır.Kanser Riskinizi Azaltır: Zeytinyağının kanseri önleyici gücü artık neredeyse meşhur bir destandır. Peki hangi maddeler ile bu ünü hak ediyor ? En basiti polifenollerdir. Bu güçlü bitkisel antioksidanlar, vücudu hücre hasarından korur. Bunun yanında zeytinyağında bulunan tekli doymamış yağlar (monosatüre) kanser karşıtı etkilere sahiptir. Yani zeytinyağının kansere çift yumruk attığı çok açıktır. Kanıta mı ihtiyacınız var ? Akdeniz kıyılarında yaşayanların meme kanseri, yumurtalık kanseri ve prostat kanseri istatistiklerinde, kuzeydeki komşularına göre ne kadar az bir yüzdeye sahip olduğu araştırmalar ışığında ortaya çıkmıştır.
Kan Basıncını Düşürür: Hazır kalpten konuşurken, son zamanlarda kan basıncınızı ölçtürdünüz mü? Eğer 115/76 seviyesinden daha yüksekse, bunu düşürmeniz gerekir. Bu noktada zeytinyağını devreye sokabilirsiniz. Neredeyse bunun için günlük kullanacağınız ilaçlar kadar faydalıdır. Bunun için kaliteli zeytinyağı tüketmeniz daha sağlıklıdır, bizim kaliteli kıstasımız ise ''sızma zeytinyağı'' olmasıdır. Daha fazla antioksidan ve vitamin bulundurur.
Baş Ağrısına İyi Gelir: Eğer başınız sıklıkla ağrıyor ve çareyi ilaçlarda arıyorsanız, salata ve yemeklerinize biraz sızma zeytinyağı katmanıza fayda vardır. Ağrı kesicilerin bazılarında ibupofen maddesi bulunur. Bu maddenin bileşkenleri arasında ise, zeytinyağında bolca bulunan oleocanthal vardır. Ağrıyı keser, aynı zamanda midenizde oluşabilecek riskleri de barındırmaz. Günlük oleocanthal belki tamamen ağrılarınızın dinmesine yetmez, ancak yardım eder. Aynı zamanda kalp krizi, kanser, artrit sorunları ve olası Alzheimer riskinizi düşürür. Güzel bir alternatif değil mi?
FİRMA BİLGİLERİ
KESKİNLER Ltd.DOĞAL TAŞ SİSTEM ZEYTİNYAĞI
Merkez Çarşı 50. Sk. No:4.AKHİSAR - Manisa
Tel:0236 414 44 36
www.zeytin.cjb.net
siparişleriniz için keskinlergenpa@gmail.com

7 yorum:

Adsız dedi ki...

canim bu zeytinyani okdar güzel anlatmisinki anlatamam,egeli olarak faydalarini biliyorum bu sirket acaba siparis verince yurt disinada gönderebiliyormu bunu ögrenmek istemistim,sevgiler canim

lalecik dedi ki...

Gülcüğüm nasılsın? Biliyorum seni çok ihmal ettim. Benimde işyerimden bir arkadaşım ayrıldı ve oldukça yoğun çalışıyorum. Seni anlayabiliyorum. Canım sayfana ziyaretimi yapınca yanımda mendil de bulunduruyorum. Resmen ağzımdan akan suları silmek zorunda kalıyorum. İnsanlar yaptıklarımı beğenecekmi diye asla korkma, bu konuda senin üstüne kimseyi tanımam. Hem göze hem mideye zevk veren tarifler bunlar. Seninlede bir türlü görüşemedim ama eminim yoğunluğumu anlıyorsundur. Artık utanmayı da geçtim, senin beni anlayacağını düşünüyorum.
Çok çok öpüyorum seni canım. Annenede selamlar.

antepası dedi ki...

Zeytin yağı gerçekten çok önemli.Bzim zytin yağımızda babamın arkadaşı tarafından Bergama'dan gönderiliyor.Bizim yağlarımızı babam aldığından gurmede odur.Ama bir danışmak lazım.

Unknown dedi ki...

Zeytinyağım tamamen butik üretimdir. 0,3 dizyem olan yağım 1000 metre yükseklikteki ağaçlardan erken hasatla toplanan zeytinlerden üretilmiştir. Yurt dışına gönderebiliyoruz ama kargo ücretleri çok pahalı. Türkiye'de istediğiniz adrese, kargo ücreti de bana ait olmak üzere bir günde teslim ediyorum. Yağımla ilgili her türlü bilgi için lütfen keskinlergenpa@gmail.com adresine mail atınız.
Sevgi ve Saygılarımla
Haldun Keskin

Yaren dedi ki...

Gülüm ne güzel bilgiler sunmusun,cok tesekürler .Ilgiyle okudum,hele daha cabuk kilo verbiliyorlarmisya ,iste tam güzel bir nokta dedim:))Evet haklisin zeytin yagi cok önemli ve saglikli.Bende hep sivi yag kullanirim.Ama bir sey sormak istiyorum.Bizim komsumuz bana demistiki zeytin yagini salataya felan kullan ama sakin ha kizarmalarda kullanma diye.Söyleyen teyzemiz yürüyen bir ansiklopeti gibi oldugu icin,hic te arastirma geregi duymamistim.Yani yemeklere kizarmalardada zeytin yagi kullanirmi?Sevgiyle kal Gülüm benim,öpcükler sana bebe;)

Mutfak Havlusu dedi ki...

ben zeytinyağına hep evet derim..
tabağa az zeytinyağı dök birde üzerine urfa biberi döküp sabah kahvaltısında yemek nefis..

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.