Pazar, Ağustos 06, 2006

MISIRUNLU OTLU KEK



Malzemeler
2 yumurta
1 çay bardağı zeytinyağı
2 y.kaşığı labne
1 çay bardağı beyaz peynir
1 çay bardağı taze kaşar
tuz
yarım demet dereotu
mısırunu
beyaz un
1 paket kabartma tozu
2 adet küp şeker

Yapılışı
Sırası ile bütün malzemeleri mikserle çırpalım,unlarını ilave edin.
Eğer sulu olursa tekrar un ilavesi yapabilirsiniz.Sonrada kek kalıbını
veya borcamı yağlayıp hamuru içine döküp fırında pişirin.
Servis yaparkende bir fincan keki kesin.(fincanı keke bastırıp spatula yardımı
ile bozmadan tabaklara servis edin)
Hepinize afiyet olsun.Çok hafif oldu duyurulur...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba mısırunlu otlu kek çok değişik ve ilginç geldi bana. Ellerine sağlık eminim lezzetlidirde! Aşağıdaki resimlerde bir harika.... Görüşmek üzere Nesrin

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Nesrincim,
İnan çok hafif ve lezzetli oldu denemeni isterim canım.Teşekkürler güzel yorumun için.Seninde ellerine
sağlık...

Sevgilerle,

Adsız dedi ki...

Mısır unu ve şeker koymadan yaparım ben bu keki süper olur.Mısır unu aldırtacaksınız bana az kaldı:)))))

Damak Tadı dedi ki...

Beyhancım bitanem,

Bende bir dahaki sefere mısırunsuz yaparım canım.Sen sakın mısırunu alma canım..))

çok selam,,

Adsız dedi ki...

GÜLCÜĞÜM BENDE TUZLU YAPACAĞIM BUNU AMA MISIR UNU KOYACAĞIM:)))BAYILDIM HARİKA OLMUŞ TATTIMMMM:))))

Damak Tadı dedi ki...

Canım afiyetler olsun,hangi arada tattın da benim haberim olmadı..insan bi haber verir dimi..))
Sen yapınca bana haber ver bu seferde ben gelip tadayım..)))

çok çok çok öpücük....

Adsız dedi ki...

That's a great story. Waiting for more. Hard disk data recovery expertsbox 0 Aurora computer data recovery Disk recovery in cincinnati Losing fat in lower body window air conditioner Disable horent car alarm Julian rv camping Ncdeu boca raton duloxetine venlafaxine mazda 3 floor mats Spyware detector crack