Perşembe, Ağustos 10, 2006

AŞK,DOSTLUK ve GÜVEN....

AŞK,DOSTLUK ve GÜVEN..

Bir zamanlar üç arkadaş varmış...

Aşk,Dostluk ve Güven

Üçü bir arada oldu mu
harikaymış herşey...
Gün gelmiş Aşkın işi çıkmış..
Eh meslek bu kolay mı?
Ama dostlarından ayrılmadan önce
söz vermiş onlara.
Beni özlediğinizde gelin demiş;
uzaklarda olmayacağım...
Nerde gözleri arzu dolu birbirlerine bakan
bir çift görürseniz ben ordayım.
ve ayrılmış yanlarından...
Peki demiş Dostluk Güvene,
Madem öyle bende yoluma düşeyim..
Görev çağırır..
Ama merak etme,
Nerde birlikte ağlayan iki insan görürsen
Bil ki ben ordayım...
Güven ağzını açmış veda etmek için ama
Dostluk ayrılmış arkadaşının yanından
onun son sözünü dinlemeden..
Ve gitmiş uzaklara..
GÜVEN
Sessizce içinden geçirmiş elinde olmadan...
Beni kaybederseniz,
bir daha asla bulamazsınız.

Hiçbir zaman GÜVEN'i yitirmemeniz dileğiyle...


Arkadaşlar lütfen kimsenin kalbini kırmayın,kimseyede
Güvensizlik vermeyin.Olduğunuz gibi görünün veya olun...
Bol güvenli,sağlıklı,mutlu ve huzurlu günler diliyorum..

4 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Damak Tadı dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

GÜNAYDINNNN
GÜLCÜĞÜM,GÜZEL ŞİİR ÇOKTA DOĞRU BEN ÖYLEYİM İŞTE NE EKSİK NE FAZLA:)
SEVGİLERİMLE

Damak Tadı dedi ki...

gunaydın canım,
sen bıtanesın gerçekten.))

sevgiler canım